קרמיקה דמוי פרקט

פרקט עץ אמיתי הוא סוג ריצוף נחשק. האווירה החמימה שהעץ משרה, אפילו הרעש של טיפוף הרגליים מיוחד. אבל בעולם המודרני, בו לא פעם נשפכת כוס יין, נגררים ספה, כסא או שולחן – תחזוקת ריצוף פרקט עץ אמיתי אינה מתאימה לכל אחד.
עולם העיצוב ער לרצון לאווירה החמימה והמראה המיוחד, וכיום ישנן דוגמאות רבות של קרמיקה דמוי פרקט, במגוון מרקמים, צבעים והדפסים – שבמבט ראשון באמת קשה לשים לב שלא מדובר בעץ.
קרמיקה דמוי פרקט היא לא מוצר חדש אך הקרמיקה דמוי פרקט של הדור החדש נעימה מאד למגע, נראית נהדר, עמידה מאד ומגיעה במגוון רחב מאד של חיתוכים כך שניתן גם ליצור משחקי עיצוב בריצוף עצמו, עם אותו האריח בגדלים שונים.

היכן מתאים לרצף קרמיקה דמוי פרקט

ריצוף קרמיקה דמוי פרקט מתאים לכל חלל בבית ומחוצה לו. קרמיקה דמוי פרקט מגיע גם בגימור נגד החלקה וניתן לרצף איתה גם חדרי אמבט ללא כל חשש. גם במטבחים פופולרי מאד לרצף בקרמיקה דמוי פרקט שכן הקרמיקה אינה רגישה ללכלוך, אינה סופגת שמן או תבלינים. הריצוף מתאים לרצפה ולקירות כאחד וניתן להגיע בדיוק כמו עם כל קרמיקה למראה מושלם, חמים ונעים, והכי חושב עמיד ושניתן לניקוי בקלות.
גם אזורי חוץ כגון מרפסות, שבילי כניסה ועוד עושים שימוש בריצוף דמוי פרקט. עמידת הקרמיקה בכל מזג אוויר מאפשרת לקבל את המראה החמים בלי מרדפי התחזוקה התכופים.

מחיר קרמיקה דמוי פרקט

קרמיקה דמוי פרקט אינה יקרה במיוחד. כיום כאשר ישנן דוגמאות רבות מיצרנים רבים - מחיר קרמיקה דמוי פרקט הוא שווה נפש ולא יגרום לכם לחריגה בתקציב. זהו שיקול עיצובי נטו.


ההצעות המנצחות שלנו:
שידרוג דירה ממוצעת
קרמיקה, אריחים, אסלות, חדר אמבט
הכל - בפחות מ- ₪25,000
לאיכות הטובה ביותר
שידרוג חדר אמבט שלם
קרמיקה, אריחים, מקלחון/אמבט, ברז, ארון אמבט, אסלה
הכל - ב- ₪6,000
לאיכות הטובה ביותר
שידרוג הקרמיקה בכל הדירה
קרמיקה ואריחים לדירה ממוצעת
יעלה בין ₪7,000-8,000
לאיכות הטובה ביותר
מעלים איכות - מורידים מחיר
דוגמאות קרמיקה דמוי פרקט:
זהו חלק קטן ממבחר עצום של דוגמאות קרמיקה הקיים במלאי באולם התצוגה.
לחצו להגדלה:
התקשרו ובואו לביקור: 1800-50-40-90
או כתבו לנו ונחזור אליכם במהירות:


מפת אתרהצהרת נגישותייעוץ לקראת שיפוץ - בביתכם!